Thursday , 29 June 2017
You are here: Home >> 18 SX >> Teknik Besarkan Zakar Dengan Urutan Batin
Teknik Besarkan Zakar Dengan Urutan Batin

Teknik Besarkan Zakar Dengan Urutan Batin

Teknik Besarkan Zakar Dengan Urutan Batin

Entri 18 sx !!! Khas buat lelaki yang sudah berkahwin saja ,pada lelaki yang dibawah umur mahupun masih belum berkahwin ,sila pendam niat anda kerana entri ini bukan untuk anda.. entri tentang teknik besarkan zakar dengan urutan batin ini saya berikan kepada mereka yang mempunyai masalah dalam perhubungan suami isteri .mungkin sebelum ini isteri anda ada merungut dengan size zakar anda yang kecil .jadi entri ini adalah bersesuaian dengan anda.. teruskan pembacaan tentang Teknik Besarkan Zakar Dengan Urutan Batin

Teknik Besarkan Zakar Dengan Urutan Batin

Urutan Batin

Mengasak

Semasa mengasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik… buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit setiap hari.

Menjabat

Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urat zakar supaya zakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan…? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakkan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu… tarik nafas dalam-dalam… tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh… ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar…

Mengurut

Aku rasalah.. kaedah ni yang paling anda suka buat. haha.. ok..gurau jer .urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut anda..

Mengasah

Lepas tu barulah anda mengasah.. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. Ingat sekali lagi!! jangan sampai terpancut..

Sumber : Petua Sihat
Kata Achie : Untuk yang berkenaan saja..

About Achie

Nama Pena saya adalah Woofer Storm , Namun secara ringkas boleh panggil Achie . Saya adalah seorang Medical Team , Saya adalah seorang Photographer dan juga seorang yang minat dengan blogging .. Sebarang pertanyaan /perkongsian,boleh email di wooferstorm@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Murad Reviews
Exposed Skin Care Reviews
Proactive Reviews
How To Get Rid Of Acne Fast
How To Get Rid Of Blackheads Fast