October 2011 -
Tuesday , 28 March 2017
You are here: Home >> 2011 >> October

Monthly Archives: October 2011

Bila Hujan, Apa Pun Tak Boleh..

Search TagX on Google View all posts tagged as Tagx Find TagX related info in WikiPedia Assalamualaikum. w.b.t. . . .  Bila hujan dah mengaum, buat apa pun tak boleh, nak jalan semestinya tak boleh, nak kemana terasa berat dikaki, ... Read More »

Penantian

Assalamualaikum… Betul kata orang, penantian tu satu penyeksaan, apatah lagi pada sesuatu yang tak pasti, bukankah itu cuma buat jiwa merana, sememangnya hati merasa pedih sekali.. tak percaya?? aku berkata pada benda yang aku rasa, kadang kala kita berbeza, berbeza ... Read More »

Kenapa Aku Berubah

Assalamualaikum… Aku dah berubah, sungguh aku tak pernah tipu, apatah lagi pada mu sahabat, berubah bukan cita-cita ku, berubah bukan juga matlamat ku, tapi aku berubah kerana terpaksa, kerana terasa kamu mungkin tidak menyukai aku, sewaktu aku seperti dulu.. oleh ... Read More »

Akibat Jadi Kuli

Assalamualaikum w.b.t. . . . Alahaaaai, hidup ini kekadang teramat payah, lagi-lagi bila dah jadi kuli sepenuh masa, asyik nak kena dengar cakap dia saja. cakap kita langsung dia tak endah, salah sikit alamat badan binasa, silap-silap sebulan kerja tak ... Read More »

Tolong Jangan Lakukan,Boleh Tak?

Assalamualaikum…. Kan aku dah bilang, tolong jangan benda yang bukan-bukan, tapi kau ni memang degil sangat, apa yang aku katakan, semuanya kau tak endahkan, sekarang apa dah jadi?? Tolonglah, kenapa kau suka malukan diri kau sendiri, melibatkan keaiban kau terserlah ... Read More »

Buat Kau Yang Bergelar Sahabat

Assalamualaikum….. Seandainya kau sahabat yang sejati, mungkin kau tak kan berbuat begitu, menghancurkan aku dalam diam, menghentam aku bertubi-tubi, memalukan aku dikhalayak ramai, akhirnya aku menanggung malu, rebah tak bermaya. Seandainya kau sahabat yang sejati, kau tak kan tersenyum memerli ... Read More »

Murad Reviews
Exposed Skin Care Reviews
Proactive Reviews
How To Get Rid Of Acne Fast
How To Get Rid Of Blackheads Fast